keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Heih!

Tässä on ensimmäinen blogikirjoitukseni! Kerron tänne siis omasta päivästäni!

Aamulla kun heräsin jossakin siinä yhdentoista aikoihin niin en muistanut eilisestä mitään, koska olin juonut yhden siiderin ja huikan viiniä! Joten jos joku tietää mitä olen eilen tehnyt, infotkaa!
Oloni oli avan hirveä, mutta sain oksennuksen pidettyä juuri ja juuri sisälläni.

Kun olin juonut palautushuikan viiniä, olin taas jo vauhdissa. En muista tarkalleen mitä tein, mutta anteex teille joille soiitelin XD

Sit muistan et kävin mäkis liisun ja lindan kans, kiitos oli ihanaa vaikken muistakaa kaikkee.. hhiihi <3 Taisin syödä perus hamppariaterian jos oikein muistan!

Sen jälkee mentii shoppailee ja ostin uudet pinkit stringiit <3 vanhat oli jo nii käytetyt ! Ne makso 23e koska ne on hyvää merkkii ;) tossa kuvat niistä, hih<3 raksutan

sit ostin svea-pipon mut en muistanu kuvata sitä, otan st myöhemmin siitä kuvan ja sit noist stringeist päällä ku ei tosta näy miten kivat ne on jalassa!

Okei no tänää on sit illemmalla tiedos partyt, mä meen ton niklaksen luo ja siel vähä biletetää ;D masa tarjoo juomat! (Jos se nyt laneiltaan ehtii... -.-'') et hihi kiva ilta taas tiedos ;D anteeks jo etukätee niille ketä häiriköin !

Meen nyt meikkaa, pitää näyttää bileissä hyvältä! Zau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti