torstai 27. lokakuuta 2011

Heippa!

Tänään olin siis bileissä, mutta eihän niistä tullut mitään ku masa ei päässy tuleen ku sil oli lanit (big suprise) Mut onneks mun ihana minni tarjos mulle sidukan ja siitä se lähti! Oli kyl vittu nii hauskaa, et ei oo ennen ollu. harmittaa vaa muutama juttu illast mut en kerro niist nyt täs enempää, murut tietää ;)

mut tiiättex et mite vois osottaa jätkälle kinostusta ku mul ois yks söpö fruittaripoika kiikaris mutku en tiiä et mitä mä tekisin ku mun blondit hiukset ja tän jäbän edes keikistely ei viel oo tepsiny. se jätkä oli bileiski, ja mä sielläki kännissä jotain koitin sil selittää mut eihä se itekkää muista varmaa ku oli nii kännissä ja sil pyöri muit naisii ympäril.

mut tänää oonki sit vaa hoidellu itteeni ja kävin mäkis syömäs marin kans.

mut ei täs mitää, huome shoppailee kapel, en tiiä viel tarkkaa ketkä änkee mukaa mut ainaki minna ja roope <3

mut meen tarkastaa meikt ja lisäilee puuterii ku tänne tulee kohta vieraita! kerron sit myöhemmin lisää (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti